.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان در مازندران مطرح کرد :
۷۴ پروژه محوری اقتصاد مقاومتی در استان گلستان
شمال نیوز : صادقلو با بیان اینکه صنعت در شمال به صورت مطلوب نداریم، افزود: باید طرح‌های اقتصاد مقاومتی در همه استان‌های کشور اجرایی شود و صرفا اتکا به استان‌های پایلوت در استان‌های شمالی نباید باشد.....

شمال نیوز : استاندار گلستان با تاکید بر تقویت نگاه دولت به مقوله اقتصاد مقاومتی، گفت: ۷۴ پروژه محوری اقتصاد مقاومتی در گلستان شناسایی شد.

به گزارش شمال نیوز ،  حسن صادقلو  در نخستین نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌های شمالی کشور در ساری، اظهار داشت: 74 پروژه مهم و محوری را در حوزه اقتصاد مقاومتی، زیربنایی، اجتماعی و فرهنگی از سند راهبردی در استان گلستان احصا کردیم.

وی افزود: سند جامع 43 دستگاه استانی گلستان در حوزه اقتصاد مقاومتی تدوین شده است که باید در این زمینه اقدامات اساسی برای اجرایی شدن صورت گیرد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه باید در اجرای مصوبات تسریع داشته باشیم، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان دولت فعلی بتوانیم در راستای تکمیل بسیاری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی گام برداریم.

صادقلو با بیان اینکه صنعت در شمال به صورت مطلوب نداریم، افزود: باید طرح‌های اقتصاد مقاومتی در همه استان‌های کشور اجرایی شود و صرفا اتکا به استان‌های پایلوت در استان‌های شمالی نباید باشد.

وی با اشاره به اینکه باید اقدامی از سوی دولت صورت گیرد که هزینه‌های تولید را در کشور کاهش دهیم، افزود: با کاهش هزینه می‌توانیم در حوزه رشد اقتصادی و شکوفایی باید تلاش کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه با هزینه در شمال سریع الفایده بوده و فایده مضاعف دارد، گفت: این امر باید مورد توجه دولت قرار گیرد تا عقب ماندگی‌های شمال توجه شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.